2012. július 9., hétfő

Three Days Grace- Over and over


Újra és újra

Minden nap érzem, és mindig ugyanolyan..
Ez lehangol engem, de csak magamat hibáztathatom.
Megpróbáltam mindent, hogy elmenekülhessek.
És újra itt vagyok megint,
újra elüldözlek téged. Miért teszem ezt?

Újra és újra, újra és újra.
Beléd esek. Újra és újra, újra és újra.
Próbálok ellenállni.

Úgy látszik, minden nap ugyanolyan marad
Ez a mélybe rángat engem, én nem tudok elhúzódni.
És újra itt vagyok megint,
újra elüldözlek téged. Miért teszem ezt?

Újra és újra, újra és újra.
Beléd esek. Újra és újra, újra és újra.
Próbálok ellenállni.
Újra és újra, újra és újra.
Eléred, hogy beléd essek.
Újra és újra, újra és újra.
Meg sem próbálod.

Túl sok gondolat van, amit nem tudok kiverni a fejemből.
Próbáltam nélküled élni, de minden alkalommal, mikor így tettem, halottnak éreztem magam.
Tudom, mi a legjobb számomra. De én a helyett akarlak téged.
Tovább pazarlom az időmet.

Újra és újra, újra és újra.
Beléd esek. Újra és újra, újra és újra.
Próbálok ellenállni.
Újra és újra, újra és újra.
Eléred, hogy beléd essek.
Újra és újra, újra és újra.
Meg sem próbálod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése