2012. július 18., szerda

HIM - Killing loneliness


Gyilkos magány

Emlékek, élesek mint a tőr
Beleszúr a ma húsába
A szerelem öngyilkossága elvett mindent, ami számít
És eltemették a maradványokat egy jeltelen sírba a szívedben

Azzal a mérges csókkal amit adtál nekem
Megöltem a magányt (Gyilkos magány)
A karod melege mentett meg
Oh, gyilkos magány vagyok veled
Gyilkos magány vagyok, ami sírba fordította a szívem
Gyilkos magány vagyok

Együtt szegeztek keresztre
Mint a magány könyörög, hogy maradjunk
Eltűnnek az éjszakában örökre
Lemond a halál a lelkünk fölötti hatalmáról és titkos szavakat küld a háborúba

Azzal a mérges csókkal amit adtál nekem
Megöltem a magányt( Gyilkos magány)
A karod melege mentett meg
Oh, gyilkos magány vagyok veled
Gyilkos magány vagyok, ami sírba fordította a szívem
Gyilkos magány vagyok

Gyilkos magány

Azzal a mérges csókkal amit adtál nekem
Megöltem a magányt (Gyilkos magány)
A karod melege mentett meg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése