2012. július 9., hétfő

Three Days Grace- Home

Otthon

Majd haza fogok menni
Csak hogy egyedül legyek
Mert tudom, te nem leszel ott
És azt is tudom, hogy ez téged nem is érdekel.
Már alig várom, hogy elhagyhassam ezt a helyet

Nem számít, milyen keményen próbálom
Soha nem leszel elégedett!
Ez nem az én otthonom, azt hiszem jobb nekem egyedül
Mindig eltűnsz, de amikor meg itt vagy
Akkor ez nem az én otthonom, azt hiszem jobb nekem egyedül!
Otthon, Otthon, ez a ház nem egy otthon.
Otthon, ez a ház nem egy otthon.

Idővel hazajössz
Már be vagyok tépve
Kikapcsolod a tv-t
És rám kiáltasz
Már alig várom, hogy leszállj az ügyeimről!

Nem számít, milyen keményen próbálom
Soha nem leszel elégedett!
Ez nem az én otthonom, azt hiszem jobb nekem egyedül

Jobb nekem egyedül!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése