2012. július 5., csütörtök

Coldplay - Yellow


Sárga

Nézd a csillagokat,
Nézd, neked ragyognak,
És amit teszel,
Igen, mind elsárgultak.

Jöttem én, és dalt írtam neked,
És arról, amiket teszel,
És Sárga volt a címe.

Ekkor rajtam volt a sor,
Ó, amiket tettem,
És mind sárga volt.

A bőröd, ó igen, csontod és bőröd
Olyan gyönyörű lett,
Tudod mennyire szeretlek?
Tudod mennyire szeretlek?

Úsztam érted, átugrottam érted,
Ó, mindenért, amit teszel,
Mert tiszta sárga voltál.

Meghúztam a határt,
Neked húztam határt,
Ó, micsoda dolog,
És az is tiszta sárga volt.

A bőröd, ó igen, csontod és bőröd
Olyan gyönyörű lett,
Tudod, hogy kivéreznék érted?
Kivéreznék érted?

Így igaz, nézd, hogy ragyognak neked,
Nézd, hogy ragyognak neked.
Nézd, hogy ragyognak neked.
Nézd, hogy ragyognak neked.
Nézd, hogy ragyognak neked.
Nézd, hogy ragyognak,
Nézd a csillagokat, nézd, hogy ragyognak neked.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése